Jobb... Jobb.. å .. Jobb..

Nu har jag kommit igång på riktigt med APUn . Eller jag gjorde det första dagen förra veckan. Allting har flutit på riktigt bra. Idag lärde jag mig vad svärmors kudde betyder ;) Försök lista ut vad det är ... Fanns med i ett korsord. Annars så har jag sovit bort resten av dagarna. Igår tex vart det inget inlägg som jag planerat för att jag somnade efter middagen runt 5 och sov till kvart i 7. Då var det bråttom. Han exakt till APUn i tid som börjar 7. 
Nu ska jag försöka hålla mig vaken genom att sitta vid datorn eller PS2. 

Dagens citat
-''Allting flyter på bra som det ska''

/// Baabic

Dagens bild som jag bjuder på ;) Från helgen.. Vaknade ca timme innan och hade inte vaknat riktigt...Jag i Långsele..

COMON YOUR SPURS !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0