Blogg...

Tju alla som läser. Jag har nästan glömt bort bloggen. Det tar ju så tid med allt annat jag har att göra.
Här ska jag skriva för er vad jag har gjort.. Jag har gått skola, nu har jag APU. Praktik hos Mats el. 
Jag håller på med dömning än. Denna säsong har börjat helt underbart. Jag gjorde hyfsat ifrån mig under terrasen cupen. Musikbloggen.. Prata inte om det.. jag har tänkt på hur mkt man kan göra där.. Men har inte gjort ett skit. 
Samma sak om körkortet. Vart fan finns viljan jag behöver ????? Hade jag velat riktigt och tagit fingrarna ur arschlet
skulle jag nog ha körkortet nu. Men men dags att börja någonstans. Jag börjar här på bloggen.
Jag har varit upptagen med en massa andra grejer. De håller vi hemliga just nu. Ni kommer förr eller senare få reda 
på vad det är. Nyår var bra och jul också. Jag tror jag fick med de mesta. Juste inga IG har jag fått än på skolan. Det är bra. Ungföretagare håller vi på med el firma. Helt okej. 
Nu till nästa gång.. När det blir får vi se ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0