Tjenare bloggleli bloggen :)

Jag har varit fullt upptagen med alla matcher som ska dömas !
Men det det ni missat var en packad ivan i torsdags xD
Och en bakis Ivan som sprang runt på planen i Söndags xD
Näe men i stort sett det ända som hänt var att jag dömt.
Folk har slutat fråga vad man ska göra xD
Men nu gott folk är jag ledig i några dagar :)
Då ska jag försöka vila ut ! 6 matcher på 5 dagar tär på en ...
men träningen jag lagt upp under vintern som följdes flitigt har gett mig ne jävla bra kondis..
Förra året dog jag ifall jag dömde 2 matcher under 2 dagar.. Nu känns allt mycket lättare..

Sen i Lördags var det fylle brännboll :) Riktigt kul blev inte mycket brännboll..sen massor annat..
Det ni inte vet behöver ni inte veta ! :P

Nu denna helg har jag 2 matcher dock relativt enkla.. Så om jag fattar rätt kommer det gå bra med lite fest på lördag ! :) Så gött folk nu ska vi se vart jag hamnar på söndag.. Tips på bra fest ? SMSA , MSNA eller RING , kanske kommer jag , kanske inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0