Sommarplåga & Pinsamt värre

http://www.youtube.com/watch?v=HoWUrYlBZbA

Förmodligen årets sommarplåga? För mig radan börjat ! xD
Sjukt skön låt!
Idag har inte hänt såå jäfla mycket.. har varit skola, gym, hem.. imorgon händer inte så mycket heller.
Sjukt trött de sista dagarna varför ? Kanske håller på att bli sjuk :(
Helgen var heel crazyyy.. Börja med födelsedags fest hos Fredrik Jeanson. Sen gick jag och jev ner och kolla på
fotboll. Då var det nå manliga strippor som danza där.. fi fan .. vi drog.. sen upp mot hullsta..
Varför jag gick in? Jo alla gick in som fryste då ville man fan inte stanna kvar ute ensam. Pinsamt värre..
Jag va inne där och garva åt hur smått folk dansade xD tänk sådär var jag också en gång i tiden xD
Sen efter ett tag.. pinsamaste.. kvällens stjärna.. hoppas inga bilder kommer upp..
Fan man är snart 18 år och man kommer inte in på krogen då drar man till fjortizlandet nr 1 ? XD
hahhaha ao men så blev det.. Hamid och Ohms som valde.. Undrar varför jag vann ? :S:S
Men skit samma.. Nu jävlar någon som vill köpa Nästa hullstas biljet? finns hos mig för 60 spänn ! Annars får ni köpa för 70 eller 80 på plats..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0