Det går bra nu ! Kompiz det går bra nu !

Som sagt det går bra med nästan allt utom bloggen xD
Lite fail .. men nu skriver jag några rader här :)
Har varit fest i helgen.. nu äre vila tills på onsdag då man ska ut :)
Pengar rullar in men de rullar ut lika snabbt.. xD
Jag Har lovar mig själv att sluta röka från första JULI !
Så från och med då feströker jag bara...
Nu ska jag försöka göra klart de grejerna på skolan ! Det går bra nu!
Dömma ! Det går bra nu!
vara med vänner ! KOOOMIIIZ DET GÅR BRA NU !

HÄLSNINGAR TILL ALLA ;)
EXTRA HÄLSNING TILL Katarina Pezer som finns där då det går bra också ! :)


Kommentarer
Postat av: KATARINA

Jag sa pengar rullar in som det ska, det går bra nu.

Grabbarna är med när jag drar, för det går bra nu.

Släng upp en hand om du känner det går bra nu,

det går bra nu, kompis det går bra nu

KOMPIS DET GÅR BRA NU :D



Finns alltid här ivance :D alltid roligt med folk från samma stad som man själv är!!! =)

2010-05-10 @ 23:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0