23:34

God natt alla som läser detta :P
Sofia åkte för en liten stund sen hem. Då sitter jag uppe
och tänker på henne och dagen. Med andra ord dagen med henne :)
Det var riktigt surt men bra :)
Kom hem tidigare till stan. Va med Sofia hemma en stund.
Vi spela NHL , där hon gav upp efter tag.
Då skulle hon ''fixa'' sig. Fattar inte vad hon menar :S
Hon är alltid lika söt för mig.
Då var vi på väg till bussen. Hon va stressad då klockan va 34 och bussen gick 45 ^^
Tatt luuungt !! Bussen går inte förns 45 sa man.
Och så kommer vi till busstation. De var bara att kliva på bussen sen for vi.
Väl i Långsele bjöd hon på mat :D Gott som fan !
Sen på gårn , där hon tappa ciggpaket. Ingen tog det :S
Mycket konstigt :S det bara försvann från hallen .
Sen åkte vi hem och va här en stund , hon sov och jag titta på tv.
Nu när hon åkt , tänker jag sova troligen :)
Eller så sitter jag här och ruttnar till morgontimmarna :S
Återstår att se !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0