20:23

Tjulululululu !!!
Nu är jag här igen ! Fy fan vilken helg asså :D
Så här roligt har jag inte haft på riktigt länge ! Tack vare , Sofia och Yev då :D
Fredas va jag på gårN. Lördag dömde jag Sofia fick sin pressent. En grej hon har
önskat sig länge nu. Näspiercing ! Hon ska troligen göra den imorgon.
Säger bara en sak ! Igår var Sollefteå en stor fest ! Massa folk ute :D
På morgonen hade man riktigt ont i huvve :S jag undra varför :S

Men men sen va jag idag hela dagen med Sofia och Yev. Yev åkte med bussen runt halv sju , och Sofia halv
åtta :D
Tack alla ni som gjort min helg!

En grej som gjorde mig riktigt glad va ....
TIMRÅ IK till SLUTSPEL 2010 !!!!
Kan man bli gladare???!!!
Nu ka jag snart lägga mig !
Har dock inte uppdaterat dagens låt. Så ni får nog höra den där ett litet tag till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha snäll du är Ivance!

2010-03-15 @ 19:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0