10:48

God morgon folket !
Idag är det fredag. Sista veckodagen som lov. Imorgon är det helg det räknar jag inte som lov XD
Igår var en riktigt fett bra dag! Fick in pengar på kontot :D:D
Köpte pressent till Sofia ! Gues what ?
DÅ har vi en tävling ! Ni gissar och skriver som kommentar. Den som först svarar rätt blir vinnaren.
Vinnaren bjuder jag på fika på stan lilla cafét !

Idag tänkte jag hjälpa Otto att flytta till nya lägenheten!
Han ringde för ca en halvtimme sen och jag försöker få tag på han nu.
När jag får tag på han ska jag nog gå dit.
Efter det ska jag nog på gårn :)
Det blir nog rolig dag idag!
Ska också uppdatera dagens låt :D


Kommentarer
Postat av: kateeee

hahaha ti flytta? nemoj da te ja razbijem :D

2010-03-12 @ 23:48:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0