00:45

Då var man hemma efter en tur till Långsele idag :)
Kan sammanfatta med 2 ord. Riktigt Rolig!
Skratta som fan åt Yev då han skulle testa nya hörlurar till sin mobil xD
Han trodde de va de som lät men de va mobilen ^^

På gårn det gammla vanliga.
En sak har jag tänkt på med det där. Leif låter ungdomarna sköta fiket.
Det ligger alltid pengar i kassan. Men ingen tar de ! Det är riktigt bra!
Beröm till alla oss som besöker GÅRN :)

Nu har man läst aftonbladet. Modo har förlorat viktiga poäng :)
Dock inte så bra för Timrå. Modo har mycket bättre målskyllnad.
Sen läste jag om att den där bortrövade babyn hittades 6 meter från huset
nergrävd
!!! Kan man bli mer arg på sånt !? Vad har den för föräldrar??
Tycker man ska kunna byta ut de! De vill nog inte ha unge, SOC fall?

Så sist men inte minst! Ska jag och Sofia ha ett grattis :)
Idag den 9:e mars , har vi varit ihop i preciiiiis 5 månader. Så sen efter jag sovit en liten stund
ska jag upp och möta henne på busstation vid halv 10. Sen ska vi umgås en stund va ett tag sen jag
träffa henne :( Vi tänkte gå och bada på badhuset :) lär ska bli rätt kul :)

Den sista saken jag har tänkt ta upp innan jag lägger mig är att..
Jag ska dömma på Lördag! Skocuppen eller nå liknande.
Det är lite skit för Sofia fyller år samma dag. Och jag får inte ut mina pengar eftersom jag inte är 18!
Man blir ledsen och nere. För på lördag är det även Hullsta.
Som jag brukar säga. Då Sollefteå omvandlas till en feststad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0