Tjhuhu ! :)

Sommarlov...
Har haft det i en vecka... små less.. det händer inget.. Kanske för att
man inte tar tag i det riktigt.. Men snart :) Nästa vecka ska jag lära
småttingar spela fotboll.. Och dömma gör man massor.. Det är ju inget nytt för er..
Jag fyllde år för 2 dagar sen.. Och det blev en riktigt lyckad dag med massor av tårta..
På kvällen flöt alkoholen i alla ådror i kroppen.. huga..

Det där kan vara allt för just nu.. Snart kommer yev in till stan, han ska handla lite stuff sen åker han på
nianfesten på sandudden.. jag tycker att jag har gjort mitt på nianfesten... Har haft 3 nianfester då jag gick i nian det räcker.. Istället ska jag fira mina kära kompisar Ali Rezai och Nassim för det fyller 17 respektive 18 år idag :) Grattis gubbar !

Hare bra läsare.. Sorry fö nåt gud update & väärry bad änglish


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0