00:58

Hallå alla där äre jag som är nattuggla #1 ?
Sitter iaf här och kikar nytt musik.. och finns några st bra låtar..
En bra party låt är Lazees nya singel Do It..
Lyssna gärna på den :)
Andra låten som inte är riktigt ny..men jag har har fastnat för den .
Airplanes - Bob feat Heyley Williams of Paramore.
fast sök gärna samma låt fast också feat Eminem ;)

Annars dagen.. fördrev tiden med att övningsköra hit och dit.. sen på kvällen dömma..
Pissväder i Sollefteå de här dagarna.. De senaste 5 åren då jag fyllt år har det varit
pissväder den veckan 14 juni ingår... så verkar det denna vecka också...
ahja.. inte klaga.. för ingen jävla skola :)
Nu ska jag fortsätta leta efter bra nytt musik.. Kanske förr eller senare kommer jag öppna
en musik Blogg :) håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0