Tjuhu bloggen :P

Sommaren bara rinner iväg :O
Shit halva sommaren är borta .. Snart så är
det Nipyran , efter det Urkult. Så börjar skolan..
Dessutom något att tänka på. Fan jag går ut nästa sommar.
då är det inte sommarlov :S Vad är det då? Semester?
Ah skit samma. Idag händer faktiskt inte mycket.
Försökte fara iväg till s-vall med robert som ska köpa en ny tele där.
Men han svarar inte. Så jag stannar hemmi och kommer fördriva dagen med att
umgås med Ali Rezai! Han drar iväg till Växjö imorgon. Så är han borta i en vecka.
Jag stannar hemma. Imorgon är det sista mötet innan det smäller på Ungdomsdagen.

NI kan inte ha missat vilka som kommer. Lazee , nasty north m. fla.
Ni får har det sååå bra :) Jag ska fixa lite mat till Sandra nu :)
Allra sötaste lillasyster :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0