Sammanfattar Sundvall Gatufest ..

Det finns så mycket att skriva efter denna galna , äckligt roliga , fantastiska , dåliga och underbara helg..
Det har hänt mycket. Kan inte ta upp det på bloggen det är för privat.
Det jag ska göra är att tänka efter vad jag vill.. Dags att göra det .
För vill inte krossa något mer.. Idiot som jag är så vet jag inte vad jag vill (som vanligt)

Träffen med min svenska ''familj'' var riktigt kul. Det var nog helgens höjdpunkt.
Då man gick därifrån var man glad som bara den. Önskar det blev så för hela helgen men dock det blev
bara värre och värre..

Skulle träffa massa gamla kompisar. Det gjorde man också. Dock inte så många som jag hoppades.
Tiden flöt på , de närmaste vänner va där . allt blev bra. Tiden gick snabbt.. nästan föör snabbt..
HOFFMAESTRO på lördagen.. ÄCKLIGT varmt.. fullt med folk.. och ut gick det inte så bra.. man kunde inte ta sig någonstans...
Maskinen... det är något jag kommer bära med mig ett bra tag...
Sen tillbaka till idiot ivan... Då man bara ville sjunka genom jorden och tagga hem till Sollefteå.

BTW alla som läser.. börja tagga nu!!! För då jag skriver detta är det bara 13 dagar kvar.. mindre än 2 veckor
på sollefteås svar på gatu festen, ni vet vad jag skriver om :P
Ni som inte vet så är det Nipyran som är på gång. Det ni absolut inte får missa.. UNGDOMSDAGEN!!!! Då kommer ni se bland annat Norrlands stora tallanger i Hipp/hopp,R&B eller man kan bara kalla det rapp.. Gruppen hetar Nasty North.
Efter de kommer Lezee. Om man inte vet vem det är så har man sovit bort de senaste 3 åren...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0