Hem ljuva hem .. eller?

Sollefteå nu. Skit skönt att vara hemma. men det är också skit varmt..
Jag va uppe vid 12 tiden otroligt bra.. för jag somnade runt 8 imorse..
Det gick inte sova för jävla varmt duschade 2 ggr under natten men det blev inge
bättre. Sen va jag iväg lite ut. Träffa yev och några kompisar till han.
De gjorde något som de aldrig kommer göra om. Simma medströms till en ö.
Så de kunde inte simma tillbaka. De fick ta en annan väg. Och ett tag höll en tjej på att
drunkna. Såg riktigt jobbigt ut och vattnet jodå de va kallt.

Sen fick jag äntligen mina 3 dommartröjer. Man har väntat i ca 4 månader bara... Men bättre sent än aldrig.
Hemma somnade man. Vaknade för en timme sen. Bli väll sitta som en uggla inatt också?
Folk får höra av sig via msn eller sms.. Och jag ska musika hela natten lång..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0