Cykel rundan ... Idioti?

Jag funderar nu om jag var dum i huvve som cykla till långsele igår.
Kondis.. det är ingen fara med den, den finns där. Men vem är
så dum som cyklar dit? Det ända jag kan nöja mig med är att jag inte cyklade dit
i onödan. Fick en hel familj att lugna ner sig och sova. Själv satt man uppe till fem.
Då rå däcka jag..

Jag kom precis hem. Jag ska ta en dusch och så har jag lovat mig själv
att jag under sommarlovet ska försöka vara på toa 2 timmar..
Undra vad man ska göra där :S Duscha ja.. Bajsa ? kan inte.
Pissa... gjorde det nyss -.- va fan ska jag göra i toa i 2 timmar ??
Ivan vad fan tänker du med?? ännu en gång bevisat att det jag gör är bara Idioti..

En grej jag inte är idiot för.. är att jag ska på möte kl 17:00. Då ska vi prata om våra uppdrag
under Ungdomsdagen. Det blir chill med mat efter det :)

Hare bra // Idiot Ivan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0