Söndag....

Jahapp, då var det söndag! Vad ska man gör idag?
Jag vet vad jag ska göra ... dricka te som en tok, försöka bli
frisk. Vill inte missa skola imorgon, nya kurser ska starta.

Vill gärna ha några film tipps så jag har något att göra,
Sett 2 filmer nyss.
Twilight saga eclipse , den va lite långtråkig inget händer förns på slutet.
Sen va det grown ups, den rekomenderar jag! Var jobbigt att skratta och
hosta samtidigt, den va riktigt bra. Som vanligt då Adam Sandler är med !
Har fixat prince of persia och Titanic 2 ..
Vi får se hur de är :)

Fotbollsnytt... Zlatan till Milan. Känns inge kul att han ska ta ett steg tillbaka
i karriären , men Pep måste vara lite knasig. Han värvar och värvar, nytt
rykte Barca vill ha Robinho. Vad ska man tro.
Eduardo da Silva spelar i Schakhtar i Ukraina. Hoppas han får formen tillbaka
så han blir stor som innan skadan. Luka Modric tror jag är skadad han har inte spelat
några matcher nu, Vedran Corluka läste jag var en av mest underskattade i PL.
Och Kranjcar kommer få den status han förtjänar. Kom igen Spurs !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0