Sammanfattar tiden

Nu tänkte jag sammanfatta lite av tiden som jag inte varit och bloggat
här. Vi börjar efter nipyran, då var det laxis... fest x2 ...
Det var skit kul ! Längtar till nästa års upplaga. Efter laxis återuppkom vardagen
+lite jobb på det.. Jobb på morgon + dömning på vissa kvällar. Så höll det på i 3 veckor.
Så blev det helg.. och vi smått festa.. Det blev en sån fest där alla var nöjda. Det var en sån fest
man vill tillbaka till !! Sen började skolan. Och det känns skönt att komma I torsdags va vi på Skuleberget med skolan. Tror nog det var där jag drog på mig förskylningen jag har nu. Gick röda leden där. Jävligt läskigt men jävligt kul ! Så dagen efter känner man sig inge bra... nu har det gått 2 dagar sen det och jag har fått boka av matcher, går verkligen inte att döma såhär, vissa fattar inte det. Dagen idag har gått ut att jag sitter vid min Nya bärbara dator som jag köpt igår. Förra datorn är paj och nu lagas den.

Dömningen går bra för er som undra. Jag ska få en prov femma som HD och prov 3 som linjeman. Riktigt kul. Och riktigt taggad för det. Men nu ska jag försöka bli frisk först vill inte ställa in det. Så skärpning nu Ivan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0