Tjulululu ! 14:43

Det har gått mycket sen jag skrev här. Men
jag har varit upptagen med APU. Nu sitter jag här och tittar på
talang. Det har varit mycket snack om Island ^^
Så klart .. om man trycker ett land för att de har skulder, så
kände de sig pressad och släppte sig -.-' Nu är det aska överallt
och inte nog med deet !!! De hotar med Katja ! Skam ^^
Imorgon packar jag till Luleå eller Umeå vet inte vart det va nu
mönstring iaf.. Mamma hoppas man går där så man blir man ^^
Men det ska jag aldrig bli ^^
Ska vara som jag är tills jag dör !
Kommer hem på tisdag ! På torsdag drar Älskling till stockholm
för vidare resa till Tallin. Så henne ser man inte så mycke av :(
Puss gumman hoppas du har det roligt där :)<3
Till andra andra :) ha det så bra till nästa gång :)

Kommentarer
Postat av: Jeffe

haha den där jvla vulkanen xD

2010-04-17 @ 22:17:30
URL: http://www.jenniferannadea.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0