Tisdag hos Sophia <3

Sitter nu i Selsjön och är med Sophia :)
Har varit här sen igår morgon , haft faktist jävligt kul :)
Tiden har gått snabbt. Åkte skoter igår. Sofia skulle visa hennes gym
men hon hitta inte dit xD Så man blev riktig lerig.
Idag ska vi åka skoter igen , med lite fler folk.
Jag tog lite tid att skriva här, Har inte hunnit med att skriva på bloggen
men tro inte att jag skiter i den :P
Skriver då jag hinner :P
Btw, såg på Johan Falk igår diggar
'' Du ska inte knarka om du redan är dum i huvve!! ''

Det får räcka för nu. Har haft massa folk hemma under påsk.
Så från Mig till er alla Sretan Uskrs :)
Klura vad det är sen kommenterar ni erat svar ;)

Cao !


Kommentarer
Postat av: aaa

Glad påsk

2010-04-06 @ 11:25:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0